Jag har tränat i 3 vekor nu

Hej nu har jag börjat träna på allvar! En kommpis fick mig till de å de har börjat förändra mitt liv! Bort i från dråger å dimma in till ett riktigt liv. Första dagen jag sprang så hadde jag kondis lika med en 80årings! årkade knappt 300m sedan var jag helt å hållet slut!! 2 dagen jag sprang klarade jag 600m var helt slut. 3 dagen klarade jag 600m sedan vila jag någon minut sedan sprang jag 600m till.. 4 dagen jag sprang var de dags för 3km effter 1,5km så var jag tvungen att gå för att sedan försöka gå jogga rästen tiden blev 19,03 5 dagen jogga hela 3km utan att gå tiden blev 18,05 6 dagen 3km 17,03 7 dagen 3km öppnade jag alldeles för hårt sprang in i väggen vid 1,5km 8dagen var de dags för 6km som jag joggade helt utan att gå!!! å 9 dagen alltså i dag sprang jag 3km 15,35.. Allt detta har jag gort på 3 vekor! om ca 2 veckor ska jag ställa upp i spring cross som är 6km i skogstigar. har som mål att komma under 55min..Sedan har jag ju inte bara sprungit utan gått promenader å styrketränat å spelat badminton å fotboll å bowling.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0