Onsdag

Spelade Badminton i dag med ett rack som jag köpt på myrorna de racket höll i 5 hela minuter hahaha... Visst de kostade ju bara 50kr men de var inte enns värt 1kr!!!!!!!!!!!!!!  Några kommpisar har blivit trännings narkomaner dom är melämmar på www.funbeat.com jag har vell planerat att röra på mig mer men det finns ju grännser va fan! haha... Håppas på att dom ringer om jobb till mig snart jag har ju ringt 3-4 gåner nu är det deras tur oxå tycker man ju! Men i dag är jag på ganska gott humör solen skiner å man är utmattad av badminton de tar på kraffterna.. Så blir det ju bowling på fredag som vanligt förra fredan bowlade jag då var de en alkis som la sig mitt på barnan med hännderna över anskiktet å sa högljut    "va fan de går ju så jävla dåligt"  Joo de kan jag faktist hålla med om jag har provat bowling pakad någon gång å då ska man va glad om man träffar en tjegla.. Jag har slarvat lite med bloggen effter som jag har varit uppkoplad på x-boxen i fall ni undrar.. Ha nu en riktigt bra dag de ska jag försöka med jag oxå :)

Kommentarer
Postat av: Krissa

Hoppas du får en jätte fin onsdag! Kramar Krissa :)

Svar: Hehe dom dagarna man mår bra kan man räkna på fingrarna .. Men nu mår jag super bra har medecin!
Andreas

2008-02-13 @ 15:12:06
URL: http://KRISSA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0