Tja ee tis fast nu är det ons

Har varit ute å gått känndes bra måste börja tänka mer på mig själv å inte andras behov. Om man ska komma någon vart här i livet så får man ta tag i saker å ting själv så mycket har jag fattat de är bara att kämmpa på även fast man varit arbetslös i ett halv år! Fast jobb är på gång spelade poker på nätet i dag gick + - 0 satte in 200kr å tog ut 200kr sedan hadde jag 180kr å leka med men dom där poker sidorna känns bara som en stor bluff jag tror jag ska radera bet365 i från min dator man vinner ju inga stora summor.. Då måste man ha ett gudomligt tålamod å det har inte jag. Förresten så har jag tröttnat på att folk ska hälpa mig de är inget fel på mig så låt mig va.. Jag kan ringa er M.M.. om det är något jag undrar över men sluta fråga ut mig är ni snälla jag är faktiskt 25år fyller ju 26 jag är inte 10år längre fatta det!  Drar till fjällen nästa ons ska bli skönt att slippa se betongen jag tycker vintern är fin fast jag föredrar sommaren faktist! Måste hitta mitt snowboard fodral innan jag åker effter som bussarna tydligen inte tar en snowboard utan skydds fodral..De är vell stål kanten som kan skada vad vet jag? image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0