Hej 11-01-08

Jag ska skriva om fredagen även om de är söndag i dag.  I fredags så bowla jag 1a 112 2a 103 3a 124 så det gick inte så där super bra! Käkade 90gram hamburgar meny för 45kr skapligt pris endå.. Sedan gick jag ut till meduza fick inte komma in gratis har alltid fått det förr! Så jag fick ställa mig i kön som alla andra. Sedan dom stängr klockan 3 då gick man å leta effter effter fester men de gick inte så bra hamnade på 7eleven köpt några folk bärs å sedan gick jag till stockhoms södra station tog första tåget till mina foster föreldrar där såv jag tydiligen till nu alltså hela jävla lördagen är borta! dom kunde ju för fan ha väkt mig! De var en riktig rutten stil att dom käkar utan mig med! Nu ska jag ta en cigg i ren frustration! Tack för att ni läser min blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0