Idrotts Galan

Ger en lite tankar om att om jag hadde sattsat på fridrotten så kanske jag hadde sutit där i dag? De är en prestation att slå skol rekordet 3 år i rad fast jag var otränad å rökte.. Hadde minst 2,5 sekunder snabbare att ge.. 100m sprang jag då på 11,49 de gammla skol reckordet låg på 13,02 Varför fortsatte jag inte med fridrotten? Nej fester å strul tog över :(..   60m sprang jag 6,85 de var oxå godkännt endå.. om man tittar på Värdsrekordet på 100m herrar så ligger det på 9,79 de är 2,70sekunder snabbare än vad jag sprang då.. Damernas Värdsreckord tror jag var 11,49 exakt så fort jag har sprungit.. Så bara det är ju ett reckord i sej! :) Höjd hopp var inte min grej där jag saxade över 1,50 tyckte de var bra tror jag kom på 4e plats med det resultatet  Längd hopp 4,80 där jag kom 1a en gång. Det skär i hjärtat att tänka på det faktist!  Det slog mig en sak att de kanske inte är försent att börja springa igen! Springa för livet å ångest å depprision å missbruk. Har läst den boken spring för livet med greger i från arvidsjaur.. Kan han så varför inte? Folk som lyckas syns å hörs mer.. Tänk på alla dom som är medel måttiga men kämpar på en då fast dom aldrig kommer till topen dom borde få en heders medalj i alla fall.. Tror alla har en dåld talang de gäller att hitta den.. Skönt att skriva ner lite tankar trots allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0