Onsdag

Gick upp vid 11 tiden lite seg effter som jag sommnade klockan 4 på mårgonen.. Har en tv i sängen som jag nojjade över unge fär som att teven skulle slå på av sig själv å att en varelse skulle krypa ut ur tv! Sjuk tanke man jag tror jag påvärkas kraftigt av varg timmen! När jag gick upp så käka jag Spagetti med köttfärsås fast den var alldeles vattnig fast de är ju mat i vilket fall som helst :).. Sedan skulle jag ta ett bad när jag började spola upp vatten så var vattnet aldeles Gult såg ut som någon hadde pissat i badkaret.. Fast så var det ju inte de var råst fast de ska tydligen va bra att bada i effter som det innehåller gärn.. Sedan åkte jag till högdalen å bowla..

1 serien  136
2 serien  113     
3 serien  132
4 seien   159                                                        Snittar då :  135 De är godkännt.. 

image10
                  

                                 Tack för i dag Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0