Så var det ennu en lördag 5/1 -2008

Har vänt på dyngnet helt nu gick å la mig vid 9 tiden i morse.. Så ställde jag klockan på 13.00 fast fan inte kom jag upp nee.. Utan jag ställde om klockan en gång i halvtimmen så jag gick upp klockan 14.30 en halv timme innan bolaget stängde. Gick ditt köpte öl å cigg fast är som vanligt helt frågande om hur dem här kvällen ska bli? Laddade hem saw4 igår kan rekomendera att den söööög hårt!!!! Så den var inte enns värd att ladda hem men de är klart för ni som sätt 1,2,3, vill säkert veta hur den slutar.  Så jag tröst laddade hem 2 filmer till. Nu har man varit arbetslös i ett halvår då känner man sig utanför å oduglig.. Fast å jobba på ett jobb där det förekommer dråger å väldigt långa dagar å sjuk arbetsledare så kvittar de kanske? Fast tror de var bättre endå för då satt man inte hemma å tänkte så mycket!



                                                                         HA EN TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0