Tisdag

Hej jag skriver ungefär varannan dag i min blogg.. Jag köpte ett spel i söndags Fight Night Round 3 På EB Games i skärholmen för 400kr de var begangnat när jag kom hem satte jag mig ner å skulle börja spela.. Men cd var helt sönder repad dom kan inte ha tästat de i affären. Känndes frystrerande att inte kunna spela skiten!! Nu i dag kommer jag inte in på msn heller? Fan ena skiten effter den andra! Jobbit när man inte har ett jobb å gå till heller blir man ennu mer förbannad men vad fan ska man slå sönder??  Kanske är lika bra att lira Guitar Hero 3  Musik blir jag lungn av fast helst då lite mer av den aggresiva musiken.. Är man riktigt "Fuck of" alltså av barnan så kan man dundra på Slipkont så blir man lungn sedan. :) Eller om man hadde hafft ett hoj kort kunde man tagit en sväng med hojen! Någon som ska ta motorcykel körkort så skriv gärna ett in lägg.. Jag måste ta mc kortet de är vad jag kallar frihet! Sticka i väg mitt i somman känna vinden blåsa igenom håret hyr någon stuga långt bort å ta dagen som den kommer.. Å sätta sig vid väg kanten å ta en fika å lyssna på the doors - Riders at the Storm!! Fan får sluta drömma nu annars blir jag galen fan! Ha en bra dag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0