Tisdag08/01 - 2008

I går så spelade jag bowling han bara med 2 serier effter som vi var 3st å spela en timme man betalar per timme eller serie fast de är billigare per timme!!  1a serien fick jag 140 poäng  2a serien 109 poäng Lite ogämn fast så är jag för det mesta! :)  Snitt poängen måste bli 124,5 poäng snittar då 124 allt över 110 är godkännt i alla fall.. Åt en öl korv som middag i går. 2 kommpisar skulle komma å jag årkade inte laga något käk. Vi satte oss å drack några öl å försökte konsentrera oss på ett brädspel som inte är så lätt speciellt inte om man driker lite. Axis & Allice tror det stavar så ett grymt bra strategi spel ett avanserat risk typ. Gick upp klockan 7,00 i dag Tog en tallrik coco pops med mjölk. sedan satte jag mig här. I dag ska jag skicka en länk till ett spel som var kul å simpelt Tack för i dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0