Hej måste har varit ett bra tag sisst jag skrev i min blogg

Nu är de år 2009 nu lever jag på att jag ska vara nyckterist fast endå festa järnet pluggar på komvux sedan sten hård träning på gym å springning. Sedan spelar jag ju fotboll oxå nu förtiden.+ att jag håller på med musik.. Har en dröm om att få bli på en gämmn nivå att kunna vara normal i sinnet inte autistisk de är jobbit att hammna i passivetet utan att kunna göra något har varit väldigt passiv i mitt liv men nu äter jag conserta som håller på dagarna men på kvällarna blir de svårare! De förstör mycket att bli passiv man sumpar tjejer å kommpisar kan tycka man är konstig. Kom gärna med tips. de går upp å ner som den största bergodalbarnan i värden..Kul att jag kom på att ta tag i bloggen igen! Ska ge ut en bok om mitt liv men den här bloggen kommer jag ta lite av i boken.. Jag är som leif gw persson i psykologi har ju gått hoss psykologer hela mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0