Tisdagen den 13/07/10

Går dagen blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig.. Var hemma med min tjej å hade en kommpis till där joackim Han skulle åka hem å hämta 2st fri biljetter till grönalund vad händer jo jag ska gå till bolaget å köpa mer öl jag går till bolaget i huddinge centrum.. På vägen hem går jag via olerys ser 2 snubbar som sitter på utesarveringen dom hälsar på mig säjer att jag ska hoppa över med bolags kassen sitter där på utesarveringen ett tag sedan får dom för sig att köpa sprit på bolaget.. Jag sätter mig vid fontänen å väntar under tiden så cyklar en gammal bekant för bi som jag brukade prata me han sätter sig på bänken brevid mig vid fåntänen medans dom där 2 snubbarna går å handlar när dom kommer tillbaka så värkar dom sura som fan på den här finnen som jag känner lite gran han får en fet smäll sedan cyklar han iväg blir lite fundersam men tänkte så här att den där finska snubben kanske har gjort dom något förut.. Vi går hemåt till mig dom tar hissen jag kan inte åka me upp i hissen för vi till sammans väger för mycket ena killen bosse sa att han vägde 130kg så han var stor.. När vi kommer upp i lägenheten är lisa karim å linda där vi sätter oss å börjar prata.. lisa går upp till min granne hon vill inte ge bort några metamina som jag sa att dom kunnde få köpa.. De blir dålig stämmningJag sitter vid min dator helt plötsligt får jag en smäll så jag ramlar av stolen stolen går sönder sammtidigt min kommpis karim börjar bråttas med den smala killen dom välter min tv i tåmultet.. Jag skundar mig fram till natttygsbordet tar fram min luft pistol hotar den stora killen att dra.. han går ut ur lägenheten under tiden så ser jag att karim ligger dåligt till jag hoppar in å räddar karim genom att slå den smala killen med luftpistolen då så får jag några sparkar i ryggen av den stora killen jag vänder mig om pank så får jag en glas flaska i huvet den går sönder de rinner cider å blod i från skallen jag minns inget mer förens jag kommer in i abolansen jag blir sydd på kinden och huvedet........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0