Torsdagen den 10/06/10

Hej i dag är jag inte bakis skönt medecin som gör en levande slippa baksmällan.. Vad jag forskar på är att är man nt persion alltså normal tills vidare så har man nog en vanlig baksmälla i bland lite jobbig i bland bara huvud värk.. Har man ad/hd har man aldrig baksmälla om man är fysisk frisk.. Har man däremot Add så hamnar man i alcoholreaterat ångest syndrome där för vill jag skillja lite på add å ad/hd de är inte samma sak man klarar sig bättre i samhället om man har ad/hd en add.. Har man ad/hd är man utåt riktad har man add så är man inåt riktad alltså inte kunna hävda sig på ett normalt sätt.. Har mina funderingar å tankar skriv någon ni undrar över ska jag försöka svara på de tack för att ni läser min blogg obs skriv gärna hur ni hitta den? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0