ADD

Vad Add å asperger är för mig.. En frustration över uppgiven passiv darrande skräck för värkligheten.. Jobbiga magsmärtor å försvarslöshet.. Alla lever med en livs förmåga att bara göra saker medans man själv ligger i sängen å hoppades på att bli frisk eller bortförd av aliens.. Som i texten "jag vill ha en egen måne" Ted gärestad hade 100% ADD hur vet du de frågar ni..Jag svarar jag förstår de på texterna han skrev.. Man vill bara bort i från allt dår tog man droger om man fick tag på de Fly å överlevnad är va mitt liv har varit.. Bara dom me krafftiga diagnoser kan förstå vad riktigt lidande är för man har ingen trygghets kännsla som är livs nödvändig för en.. Ritalin är min gud för jag tror knappast på gud han skulle inte tillåta en människa må så här.. Inlåst i sig själv inlåst för ny kontakter inlåst av ångest själen vill fly har kämmpat till å hålla den till baka i bland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0