Jävligt viktig information!!!!!!!!

Utsikten i huddinge centrum är den sämsta avdelningen man kan gå på om man är inåt sluten som ett fängelse har gått där i 4 år å tröttnat jävligt hårt!! Nu äter jag antabus fast jag inte är speciellt sugen på alcohål men sammtidigt tycker jag att jag borde få välja själv om jag ska äta antabus efter som jag sa till läkaren att jag drack folköl på veckorna ibland de är väl fan normalt efter som jag vet mina gränser????? Ärlighet bestraffas på utsikten okunniga personal som inte har någon insyn i diagnoser tror man strular å så me flit de är tvärt om kaous i själen som inte går å styra utan rätt substanser som jag fått av ritalina å den andra medecinen men sen ska man hålla balans på medecinen reglerna kan inte har skrivits av en me diagnoser för att enligt regen ska jag ta 2st ritalina på morgonen 2st på eftermiddagen. De är för stor dos på morgonen framkallar bara ångest så man kan inte följa idiotiska lagar jag tar medecinen när jag känner att jag börjar falla.... En bra låt med lars winnerbäck är faller lyssna på den texten handlar mycket om mig :) Obs om du är en fin blondin som läser kan du vell skriva något?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0