Läs döm inte bli inte ojjig tro inte en massa bara läs å skriv en kommentar så svarar ja

Jag får äntligen ett jobb å de är drömyrket me! Psykolog okej jag har inte betyg på de.. Men kunskapen.. Å va ska man me ett jävla betyg de har inget me psykologi å göra de är tvärt om! För att fatta psykologi så måste man left me de min add aspberger å ad/hd har varit min psykologi å de är den enda psykologin som funkar!Diagnoser är ett för mig annat ord på stämpling dömanden å okunskap för inte i helvete har någon tänkt på att de sitter i hjärnan då ska man inte titta på betende mönster å sådant skit glappar hjärnkontoret så beterman sig udda svårt å förstå?? varför satsade man inte pengar på substansen i hjärnan de är den som varit i obalans när den kommer till rätta så hamnar jag i eran värld å de finns någon maskin i usa tror jag där dom kunde se vart bristerna satt.. men de sjuka i samhället är rädslan för att blotta sig dom flesta har i alla fall en sköld som skyddar lite gran som ordspråket låt de rinna av.. Men har man inte skölden i huvud taget så gör man allt för att inte hamna i konflikter å sådant för man är en öppen bok å de är inte så svårt å slå någon som har döds ångest :) För dom som blir psykologer har inte den ångesten å psykoserna dom pluggar psykologi men de går inte för den personen som skrev psykologi har trott att de handlar om barndom å så vidare visst de stämmer man föds med bristen men ge rätt medecin så ingen behöver lida så som jag å månnga andra gjort.... De är inte psykologi.. För psykologi är förståelsen för andra å igenkännandet av sig själv jag vet att ångest är koplingen i hjärnan som inte kopplar men alla har en olika mycket sårbarhet å aura autism dör man inte av men man önskade då när man var i bubblan.. den drar bort auran å livsglöden å energin så du ligger med ångest kraftlös het å olycka mitt inne i de minsta utrymet i kroppen sedan får du ligga där tills den laddar om å väker utåt försiktigt igen men den kommer inte ut så som är normalt men ritalinan å parafoxin tar bort min autism! Gäng å värstingar letar ut sina offer dom är offtast redan offer i sig själv har man ingen aura så märks de har man svag så märks de har man stark så märks det de är osynligt män man känner på kännslokroppen .. Så dom enda som kan vara psykologer är dom som har lidit av diagnoser själv.. Svaret på diagnoser å sådant som folk som började med visste inte själva ett skit om upplevelsen av låghet ångest,självmordstankar.osv.. Klart folk tar livet av sig när dom inte blir förstådda.. Ska bli kul å jobba som psykolog hjälper hjärna människor nu när jag själv kan leva!!! Såv got :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0